- Zgodność z naszymi podstawowymi wartościami: wiedza, praca zespołowa, troska. Doświadczenie w pracy administracyjnej lub zarządzaniu biurem. Wysokie umiejętności organizacyjne i precyzja w zarządzaniu dokumentacją. Punktualność, dokładność i zaangażowanie. Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2). Sprawne posługiwanie się narzędziami biurowymi i oprogramowaniem (CRM, MS Office, Google Workspace)
- Zarządzanie korespondencją: nadzór nad wysyłką i odbiorem przesyłek listowych i kurierskich, digitalizacja dokumentów. Organizacja dokumentów: dbałość o archiwizację i porządek w dokumentacji archiwum Przygotowanie dokumentacji: wsparcie w tworzeniu wniosków, w tym o potwierdzenie polskiego obywatelstwa, oraz organizacja dokumentacji tłumaczeń przysięgłych. Zarządzanie płatnościami administracyjnymi Kontakt z urzędami i partnerami w celu usprawnienia procedur. Monitorowanie zapasów biurowych i zarządzanie zamówieniami. Organizacja wydarzeń: wsparcie w planowaniu i realizacji spotkań oraz eventów firmowych. Wsparcie administracyjne zespołu: pomoc w bieżących zadaniach administracyjnych.
- Atrakcyjne środowisko pracy w firmie o jasno określonej misji, wizji i wspierających wartościach. Model pracy hybrydowej i elastyczne godziny pracy. Stabilność zatrudnienia oraz atrakcyjny pakiet Możliwości rozwoju zarówno zawodowego, jak i osobistego. Dedykowane wsparcie ze strony doświadczonych mentorów, zespołu liderów i kolegów. Przyjazna atmosfera z przekąskami i napojami. Atrakcyjna lokalizacja biura w sercu miasta Krakowa.