Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Workshops

Breadcrumb Breadcrumb

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

Sprawdź listę NAJNOWSZYCH SZKOLEŃ,
którą znajdziesz poniżej w sekcji "Wkrótce", umieszczonej pod kalendarzem ↴

Web Content Display Web Content Display

20181116

Szkolenie: Pan tu nie stał, czyli współczesna obsługa klienta z Alight (Jesienna Akademia Rozwoju Osobistego)

Date: 16.11.2018
Start Time: 13:00
Place: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, ul. Łojasiewicza 4, sala 1.103

Kim są nasi Klienci w codziennym życiu? Co sprawia, że obsługa jest dla nas „wow”? Czym są „momenty prawdy” i jakie mają przełożenie na codzienne doświadczenia? Na te i inne pytania uczestnicy zdecydowanie znajdą odpowiedź w trakcie spotkania.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników ze współczesnymi standardami obsługi klienta oraz pokazanie, że obsługa klienta ma przełożenie na codzienne życie, niezależnie od tego czy jest ona elementem codziennej pracy. Kim są nasi Klienci w codziennym życiu? Co sprawia, że obsługa jest dla nas „wow”? Czym są „momenty prawdy” i jakie mają przełożenie na codzienne doświadczenia? Na te i inne pytania uczestnicy zdecydowanie znajdą odpowiedź w trakcie spotkania.

ALIGHT jako firma, są obecni na krakowskim rynku od 2006 roku, początkowo jako Hewitt Associates, potem jako Aon Hewitt. W 2017 roku oddzielili się od firmy Aon i są obecni na rynku pod nazwą Alight Solutions Europe Sp z o.o. lub w skrócie Alight. W Europie zajmują się głównie doradztwem i usługami z zakresu szeroko pojętego HR, finansów i systemów ‘w chmurze’. 

 

 

Termin: 16 listopada 2018 (piątek)
Godziny: 13:00-17:00
Miejsce: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, ul. Łojasiewicza 4, sala 1.103

Zapisy: http://oferty.kariera.uj.edu.pl/site/subscribe/P8YQ3VUX