Interesujesz się zagadnieniami z obszaru marketingu i reklamy w Sieci? Zapraszamy na cykl webinarów „Google Ads - praktyczne podstawy działania”. Ich celem jest zapoznanie uczestników z działaniem, wdrażaniem oraz optymalizacją kampanii reklamowych. W trakcie trwania spotkań poznasz system reklamowy, typy kampanii, wdrażanie kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Kurs jest podstawą do dalszego rozwoju w kierunku rozpoczęcia kariery zawodowej na takich stanowiskach jak: Specjalista PPC, Media Planner, Marketing Manager.
Spotkania odbywać się będą w formie online w środy: 10, 17 i 24 kwietnia oraz 8 i 15 maja w godzinach 17.00 – 18.30.
Plan spotkań:
- Zapoznanie z systemem reklamowym Google Ads, Google Analytics oraz Google Editor (10.04);
- Kampanie w sieci wyszukiwania - struktura kampanii, dobór słów kluczowych, pisanie i wdrażanie reklam, rozszerzenia reklam (17.04);
- Kampanie w sieci reklamowej - kampanie zasięgowi a sprzedażowe: wdrażanie kampanii, dobór formatów reklamowych, wybór kierowania, miejsca wyświetlania reklam (24.04);
- Mierniki a wskaźniki - analiza i optymalizacja kampanii opartych o dane. Praktyczne wykorzystanie danych Google Analytics (08.05);
- Masowe wdrażanie zmian - wykorzystanie Google Editora, reguł automatycznych, ChatGPT w celu przyśpieszenia pracy (15.05).
Prowadząca: Natalia Chrobak - specjalistka z prawie 10 letnim doświadczeniem w Digital Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła od wygranego stażu Google dla Specjalistów PPC. Następnie rozwijała się jako osoba zarządzająca działami odpowiedzialnymi za prowadzenie działań płatnych, aż do kierowania działami marketingu. Współpracowała z jednymi z największych firm w Polsce: nazwa.pl, morele.net, x-kom, Ringier Axel Springer.
Kiedy? 10.04, 17.04, 24.04 oraz 08.05 i 15.05 w godz. 17:00-18:30
Gdzie? Online
Zapisy: wypełnij formularz rejestracyjny