Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Workshops

Breadcrumb Breadcrumb

Web Content Display Web Content Display

Events

Check the list of latest events below.

In accordance with the Regulation no. 131 of the Rector of the Jagiellonian University of November 17, 2020, students of the Jagiellonian University may sign up for events and the forms of support offered by the Careers Service only from e-mail addresses in the @student.uj.edu.pl domain*. Students registered from private e-mail addresses will not be included in the list of participants.

*If you are a graduate, you can use a private email address.

Web Content Display Web Content Display

April 2024

20240410
Previous week
Next week

Google Ads - praktyczne podstawy działania. Cykl webinarów

Date: 10.04.2024
Start Time: 17:00
Place: Online

Interesujesz się zagadnieniami z obszaru marketingu i reklamy w Sieci? Zapraszamy na cykl webinarów „Google Ads - praktyczne podstawy działania”. Ich celem jest zapoznanie uczestników z działaniem, wdrażaniem oraz optymalizacją kampanii reklamowych. W trakcie trwania spotkań poznasz system reklamowy, typy kampanii, wdrażanie kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Kurs jest podstawą do dalszego rozwoju w kierunku rozpoczęcia kariery zawodowej na takich stanowiskach jak: Specjalista PPC, Media Planner, Marketing Manager.

Spotkania odbywać się będą w formie online w środy: 10, 17 i 24 kwietnia oraz 8 i 15 maja w godzinach 17.00 – 18.30. 

Plan spotkań:

  1. Zapoznanie z systemem reklamowym Google Ads, Google Analytics oraz Google Editor (10.04);
  2. Kampanie w sieci wyszukiwania - struktura kampanii, dobór słów kluczowych, pisanie i wdrażanie reklam, rozszerzenia reklam (17.04);
  3. Kampanie w sieci reklamowej - kampanie zasięgowi a sprzedażowe: wdrażanie kampanii, dobór formatów reklamowych, wybór kierowania, miejsca wyświetlania reklam (24.04);
  4. Mierniki a wskaźniki - analiza i optymalizacja kampanii opartych o dane. Praktyczne wykorzystanie danych Google Analytics (08.05);
  5. Masowe wdrażanie zmian - wykorzystanie Google Editora, reguł automatycznych, ChatGPT w celu przyśpieszenia pracy (15.05).

Prowadząca: Natalia Chrobak - specjalistka z prawie 10 letnim doświadczeniem w Digital Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła od wygranego stażu Google dla Specjalistów PPC. Następnie rozwijała się jako osoba zarządzająca działami odpowiedzialnymi za prowadzenie działań płatnych, aż do kierowania działami marketingu. Współpracowała z jednymi z największych firm w Polsce: nazwa.pl, morele.net, x-kom, Ringier Axel Springer.

 

Kiedy? 10.04, 17.04, 24.04 oraz 08.05 i 15.05 w godz. 17:00-18:30

Gdzie? Online

Zapisy: wypełnij formularz rejestracyjny