Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Web Content Display Web Content Display

EduExpress Sp. z o.o.

Specjalista / - ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Job - Full-time job
Post offered
Specjalista / - ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Form
Full-time job
Recruitment date
08.05.2024 – 29.05.2024
Location
Wrocław hybryda ( 2 dni w domu, 3 dni w biurze)
Number of vacancies
4
Official e-mail address
ewelina.sroka@eduexpress.pl
Requirements
  • znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz niemieckiego (C1)
  • umiejętności sprzedażowe
Responsibilities
  • opieka posprzedażowa klienta
  • zarządzanie umowami i ich przedłużaniem
  • współpraca z klientem
Employment conditions / Company offers
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do kursów / szkoleń
  • wysokie premie
  • szkolenia z zakresu sprzedaży i technologii zakończone certyfikatami
How to apply
Proszę o przesłanie CV w języku angielskim na e-mail: ewelina.sroka@eduexpress.pl
Sector trade
Sales, customer service

Office of Careers Service is not responsible for the content and credibility of published offers.

Published by: Piotr Rapciak

Web Content Display Web Content Display


The website of the Careers Service of Jagiellonian University and the content presented on it are the property of Jagiellonian University. Copying, public dissemination through any means of communication, or use of the content found on this website, in whole or in part, for purposes other than obtaining information is prohibited. In specific situations, entities violating this may be held civilly and/or criminally liable.

All offers published on the Jagiellonian University Careers Service website comply with the regulations contained in the Labor Code and do not violate anti-discrimination laws. An exception may be made for offers related to the specifics of the job position, which are associated with appropriate professional requirements set by the employer.