Przejdź do głównej treści

Nawigacja Nawigacja

3 kwietnia 2020

Sprawdź listę z firmami i instytucjami, z którymi możesz się połączyć w piątek 3 kwietnia! Kliknij na nazwę konkretnego pracodawcy, aby wyświetlić szczegóły. 

ABB Business Services (03.04.2020, 9:30-10:30)

ABB Business Services  (03.04.2020, 9:30-10:30)

Zapraszamy do udziału w spotkaniu online z reprezentantami firmy ABB Business Services!

O firmie

ABB jest technologicznym liderem z kompleksową ofertą dla branż cyfrowych, wspieraną przez platformę ABB Ability. Kontynuując ponad 130-letnią historię tworzenia innowacji, ABB wpływa na przyszłość cyfryzacji przemysłu przewodząc Rewolucji Energetycznej i Czwartej Rewolucji Przemysłowej. Każdego dnia pracownicy ABB na całym świecie pracują nad rozwiązaniem największych problemów współczesnych czasów, takich jak dostarczanie ekologicznej energii, zwiększanie wydajności i wprowadzanie strategii zrównoważonego rozwoju z jednoczesną troską o minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Grupa ABB zatrudnia około 147 000 pracowników w ponad 100 krajach świata. 
Od ponad 25 lat firma jest obecna w Polsce, gdzie zatrudnia 8000 osób w 13 fabrykach i 25 biurach, prowadząc pełen zakres działalności biznesowej – od badań i rozwoju, przez projekty inżynieryjne i produkcję, aż po sprzedaż i serwis. 


Które z umiejętności cenią najbardziej?

  • znajomość języka angielskiego;
  • terminowość/ organizacja czasu pracy;
  • praca w grupie;
  • chęć rozwoju i podejmowania nowych wyzwań;
  • wysoka motywacja i chęć do pracy;

Przykładowe oferty pracy, staży/praktyk

Oferujemy szeroki wachlarz możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym, począwszy od stanowisk produkcyjnych, poprzez wykwalifikowanych inżynierów - specjalistów z zakresu energetyki, automatyki i robotyki, aż po funkcje biznesowe: HR, finanse, zakupy, a także szeroko pojęte IT.  Dowiedz się więcej: www.abb.pl/kariera 

W ABB oferujemy praktyki dla studentów, którzy chcą lepiej poznać naszą firmę: jej technologie i kulturę organizacyjną, a także zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku. Dzięki stażom, studenci maja okazję nabyć wiedzę z zakresu energetyki, automatyki i robotyki oraz poznać specyfikę pracy w obszarach: HR, finansów, zakupów oraz szeroko pojętego IT. Szukamy osób zaangażowanych i ukierunkowanych na rozwój. Zachęcamy do aplikowania na otwarte stanowiska. 
 
By uczestniczyć w webinarium należy dysponować komputerem (z systemem Windows) z dostępem do Internetu. O szczegółach technicznych dotyczących połączeń poinformujemy osoby, które zakwalifikują się do udziału w spotkaniu. 
Ilość miejsc ograniczona - obowiązują zapisy.

Data: 3 kwietnia 2020
Godzina: 9:30-10:30

Zapisy: brak wolnych miejsc

więcej o

IBM BTO Business Consulting Services (03.04.2020, 12:00-13:00)

IBM BTO Business Consulting Services (03.04.2020, 12:00-13:00)

Zapraszamy do udziału w spotkaniu online z reprezentantami firmy IBM BTO Business Consulting Services!

O firmie

IBM BTO BCS w Krakowie to jedno z największych i najszybciej rozwijających się centrów księgowych na krakowskim rynku, oferujące możliwości rozwoju w wielu różnych procesach i ponad 20 językach. Działamy od 2002 roku i stale zwiększamy zatrudnienie, regularnie tworząc nowe miejsca pracy. 
Nasza ścieżka kariery pozwala każdemu pracownikowi wykorzystać swoje unikalne kompetencje. Jesteśmy dumni z tego, że wielu naszych Managerów to osoby, które zaczynały karierę w firmie od stanowisk entry-level. Różnorodność procesów i języków sprawia, że każdy może u nas znaleźć idealne stanowisko dla siebie.


Które z umiejętności cenią najbardziej?

  • języki obce;
  • łatwość w nawiązywaniu komunikacji;
  • znajomość programu Excel;
  • znajomość języka angielskiego;
  • praca w grupie.

 
Przykładowe oferty pracy, staży/praktyk:

Junior Accountant, Accountant, Junior AR Analyst, AR Analyst
Praktyka w dziale finansowo-księgowym


By uczestniczyć w webinarium należy dysponować komputerem (z systemem Windows) z dostępem do Internetu. O szczegółach technicznych dotyczących połączeń poinformujemy osoby, które zakwalifikują się do udziału w spotkaniu. 
Ilość miejsc ograniczona - obowiązują zapisy.
 

Data: 3 kwietnia 2020
Godzina: 12:00-13:00

Zapisy: http://oferty.kariera.uj.edu.pl/site/subscribe/L5FVEIAT

więcej o

EY (03.04.2020, 14:30-15:30)

EY (03.04.2020, 14:30-15:30)

Zapraszamy do udziału w spotkaniu online z reprezentantami firmy EY!

O firmie

Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT). Zatrudniamy ponad 280 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 3200, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.

Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami. #tyteż dołącz do nas!

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. Zapewniamy wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Które z umiejętności cenimy najbardziej?

  • znajomość programu Excel;
  • znajomość języka angielskiego;
  • zdolności analityczne/ logiczne myślenie;
  • chęć rozwoju i podejmowania nowych wyzwań;
  • wysoka motywacja i chęć do pracy.


Przykładowe oferty pracy, staży/praktyk:

Praktykanci i Asystenci w Dziale Doradztwa Podatkowego - główne zadania: Łącząc znajomość prawa i ekonomii oraz współpracując z najlepszymi specjalistami, będziesz tworzyć najlepsze fiskalne rozwiązania dla naszych klientów. W EY analizujemy podatki, pomagając firmom - od ambitnych start-upów, aż po globalne organizacje - w wykorzystywaniu ich możliwości w coraz bardziej cyfrowym i pozbawionym granic świecie. Będziesz mieć wpływ rozwój biznesu, łącząc otwartą głowę z zaawansowaną technologią. Dostarczysz klientom informacje, które mają strategiczne znaczenie.

Praktyki w Dziale Audytu - główne zadania:

  • Analiza sprawozdań finansowych przedsiębiorstw będących przedmiotem audytu;
  • Wnikliwa obserwacja i zrozumienie procesów biznesowych funkcjonujących w audytowanych spółkach;
  • Codzienna współpraca z naszymi klientami w ich siedzibach oraz z międzynarodową siecią biur EY;
  • Weryfikacja wiarygodności dokumentacji finansowej audytowanych spółek;
  • Wyciąganie wniosków z przeanalizowanych obszarów działalności przedsiębiorstwa. 

 
By uczestniczyć w webinarium należy dysponować komputerem (z systemem Windows) z dostępem do Internetu. O szczegółach technicznych dotyczących połączeń poinformujemy osoby, które zakwalifikują się do udziału w spotkaniu. 
Ilość miejsc ograniczona - obowiązują zapisy.
 

Data: 3 kwietnia 2020
Godzina: 14:30-15:30

Zapisy: brak wolnych miejsc

więcej o