- Jeżeli lubisz współpracę z ludźmi, organizację wydarzeń (np. szkoleń), interesujesz się ekonomią społeczną oraz ciekawią Cię wszelkiego rodzaju działania promocyjne (m.in. prowadzenie social mediów, strony www) – zapoznaj się z naszą ofertą!
- W związku z realizacją projektu Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej poszukujemy osób, które chciałyby zdobyć cenne doświadczenie w ramach praktyk zawodowych. Poszukujemy osób na stanowiska: • Asystentki/ta Doradcy ds. Podmiotów Ekonomii Społecznej (PES) • Doradztwo podstawowe dla Podmiotów Ekonomii Społecznej – wsparcie w bieżącej promocji PES Można zacząć od zaraz. Wymiar czasu pracy to 20-30 godzin miesięcznie. Zależy nam, aby praktyki trwały od 3 do 6 miesięcy. System pracy mieszany – zależy nam, aby widzieć się 3 dni w tygodniu w biurze (2 dni pracy zdalnej). Bierzemy pod uwagę potrzeby związane ze studiami, więc system może być zmienny. Zachęcamy do wysyłania swojego CV na adres: hr@fundacjagap.pl W CV prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji prowadzonym przez Fundację Gospodarki i Administracji Publicznej, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U. Nr. 133 poz.883 z późn. zm.)”. Kilka słów o nas! Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej (Fundacja GAP) jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się organizacji pozarządowych w Małopolsce. W przeciągu kilkunastu lat naszej działalności nasze projekty i cele ewoluowały w stronę działań mających na celu wspieranie zrównoważonego rozwoju i budowanie społeczeństwa obywatelskiego. Tworzymy młody i zgrany zespół, w którym panuje koleżeńska atmosfera, a w naszych pokojach często spotkać można czworonożnych pupili. Dołącz do nas już dziś! Zakres obowiązków: Asystentki/ta Doradcy ds. Podmiotów Ekonomii Społecznej 1) Wolontariusz – Asystent Doradcy ds. PES a) wsparcie Dorady ds. PES w bieżących obowiązkach dotyczących analizy potrzeb podmiotów ekonomii społecznej (PES) (tj. fundacji, stowarzyszeń, spółek non-profit, spółdzielnie, klubów sportowych, kół gospodyń wiejskich) b) wsparcie Dorady ds. PES w opracowanie planu wsparcia dla PES, prowadzenie dokumentacji dotyczącej doradztwa, c) wsparcie w organizacji szkoleń dla PES (planowanie programu, analiza zapotrzebowania na dany temat szkoleniowy, współpraca z trenerami), pomoc w przygotowaniu materiałów szkoleniowych, logistyka szkolenia, itp., d) wspieranie osób z niepełnosprawnością podczas doradztw oraz szkoleń (m.in. obserwacja uczestników zajęć, zwracanie uwagi na ich zachowanie, reakcje, poziom zrozumienia tematu i zainteresowanie nim, wsparcie w udzielaniu odpowiedzi itp.), e) wsparcie w upowszechnianiu i promowaniu ekonomii społecznej i oferty w ramach Projektu (m.in. prowadzenie interakcji z odbiorcami poprzez komentowanie, udostępnianie i odpisywanie na wiadomości przesyłane do profilów) 2) Doradztwo podstawowe dla PES – wsparcie w bieżącej promocji oferty PES a) wsparcie PES uczestniczących w Projekcie w bieżącej promocji oferty PES, b) analiza potencjału PES w zakresie możliwości promowania PES i jego produktów/usług, c) wsparcie PES w prowadzeniu komunikacji z wykorzystaniem portali społecznościowych i promocji oferty online (np. prowadzenie social mediów, strony www itp.), d) tworzenie prostych grafik w ogólnodostępnych programach i wykorzystanie ich w komunikacji online PES.
- wolontariat/praktyki