- Wykształcenie wyższe mile widziane o profilu administracyjnym, ekonomicznym, ZZL
- Minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnej obsłudze kadrowo-płacowej
- Znajomość systemu kadrowo-płacowego Enova365 (mile widziana)
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, rozliczania czasu pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PPK
- Język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną codzienną komunikację z klientami
- Znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy
- Mile widziane doświadczenie w branży outsourcingu usług kadrowo-płacowych.
- Samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników zatrudnianych przez Klientów Accace – firm zagranicznych i krajowych
- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym oraz administrowanie aktami osobowymi pracowników
- Samodzielne sporządzanie list płac dla klientów spółki
- Samodzielne prowadzenie administracji kadrowej zgodnie z zakresem umów serwisowych
- Obsługa programu PPK
- Sporządzanie korespondencji, sprawozdań, raportów i deklaracji do instytucji zewnętrznych (US, GUS, PFRON, komornik)
- Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik oraz korekt dokumentów ZUS
- Prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zasiłków chorobowych, czasu pracy
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
- Przygotowywanie zaświadczeń do ZUS m.in. RP7, Z3
- Przygotowywanie miesięcznych analiz i raportów kadrowo-płacowych.
- Hybrydowy model pracy
- Elastyczny czas pracy
- Bonusy okolicznościowe
- Zajęcia z języka angielskiego w trakcie pracy i na koszt pracodawcy
- Platformę kafeteryjną Worksmile (w tym prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych)
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie doradczej i outsourcingowej