Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Student

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wyszukiwarka ofert pracy z możliwością filtrowania jest dostępna tutaj.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Software Mansion Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Oferowane stanowisko
Office Manager
Miejsce pracy
Klimeckiego 1, Kraków
Rodzaj oferty
praca
Ilość stanowisk
1
Osoba kontaktowa
patrycja.pacocha@swmansion.com
Telefon
500515185
Faks
4812363229
Firmowy adres e-mail
patrycja.pacocha@swmansion.com
Branża
  • IT / Telekomunikacja
Wymagania
  • Experience in a similar position
  • Knowledge of office administrator responsibilities, systems, and procedures
  • A creative mind with the ability to suggest improvements
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work
  • Attention to detail and problem-solving skills
  • Strong organizational and planning skills, ability to work in a fast-paced environment
  • Enthusiastic and open-minded attitude
  • Very good command of spoken and written English
  • Knowledge of Polish Labor Law will be an asset
Opis zadań
  • Position As an Office Manager, you will be responsible for organizing and coordinating administrative duties and office day-to-day operations. Your tasks will include complete office management like document control, office procurement, and general administrative support to our employees. Your role will be to create and maintain a pleasant work environment and to ensure high levels of organizational effectiveness, communication, and safety. Skills like enthusiasm, self-motivation or good organization will be just as important as your experience.
  • Handle everyday office functioning
  • Support company's finance and accounting management
  • Collect and review employees' documents
  • Prepare the contracts for employees
  • Liaise with developers regarding all office equipment (ordering computers, mobile phones etc.)
  • Maintain the office in a good condition and carry out necessary improvements and repairs
  • Plan office operations and actively respond to changing needs of a growing company
  • Organize business trips (booking plane tickets, hotels etc.)
  • Co-organize the company’s in-house events (parties, celebrations, hackathons etc.)
  • Plan and organize off-site activities, like trips and conferences
  • Liaise with facility management vendors, including cleaning, catering, security services and other necessary for office operations
  • Organize the office layout and order stationery and equipment
Warunki zatrudnienia / Firma oferuje
  • Flexible working hours
  • Salary: 4 500 - 6000 PLN gross/month
  • Training budget
  • Sports groups and activities
  • English lessons
  • Equipment of your choice
  • Team events
  • Chillout space
  • Cozy kitchen with free snacks, fresh fruits, coffee, tea, yogurts, cornflakes
Forma składania aplikacji
https://swmansion.typeform.com/to/lqhEys?ref=uj
Biuro Karier nie ponosi odpowiedzialności za treść i wiarygodność przesyłanych ofert pracy, praktyk, stażu i wolontariatu.

Osoba publikująca: Olga Jando

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Strona internetowa Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz prezentowane na niej treści stanowią własność Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kopiowanie, publiczne rozpowszechnianie przy pomocy jakichkolwiek środków przekazu  lub wykorzystanie treści znajdujących się na stronach internetowych Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego w całości lub części w celach innych niż uzyskanie informacji. jest zabronione. W określonych sytuacjach podmiot dopuszczający się naruszenia może zostać pociągnięty do odpowiedzialności cywilnej i/lub karnej.