Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Piątek (11.12.2020 r.)

Formularz zgłoszeniowy dla uczestników

Zapisy na poszczególne wydarzenia prowadzone są za pośrednictwem 👉 Formularza zgłoszeniowego 👈

9:00-11:00 – Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Oddział Małopolski

http://www.pfron.org.pl/

Misją Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych  jest ułatwianie osobom z niepełnosprawnościami pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Dbamy o usuwanie barier w życiu codziennym, nauce, pracy i pełnieniu ról społecznych.

Troszczymy się o utrzymanie miejsc pracy dla osób z niepełnosprawnościami. Przekazujemy dopłaty do pensji pracowników. Wspieramy zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej przez osoby niepełnosprawne. Finansujemy dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz refundujemy składki na  ubezpieczenia społeczne.

Prowadzimy partnerską współpracę z samorządami, dzięki czemu docieramy do osób, które najbardziej potrzebują naszej pomocy.

PFRON jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Wskaźnik zatrudniania osób niepełnosprawnych w naszej instytucji wynosi ok. 14%. Informacje dla kandydatów ubiegających się o pracę, aktualne oferty pracy oraz informacje o praktykach, wolontariacie i stażach znajdują się na stronie https://bip.pfron.org.pl/praca-w-funduszu/.

11:00-13:00 – Ambasador Karier Unii Europejskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim

https://www.facebook.com/EUCareersKrakow

Ambasador Karier Unii Europejskiej pełni funkcję „łącznika” pomiędzy UE, a uczelniami działającymi w państwach członkowskich. Aktywność Ambasadorów przejawia się głównie w organizowaniu prezentacji dla studentów, a także braniu udziału w targach pracy, ponieważ tak jak ambasadorzy w państwach realizujący misję dyplomatyczną, tak Ambasadorzy Karier UE mają za zadanie promować pracę w instytucjach unijnych. Na takich spotkaniach można znaleźć informacje jakie wymagania są stawiane kandydatom i jak wygląda procedura naboru. Z kolei, na oficjalnym profilu na Facebook’u EU Careers Kraków można znaleźć informacje odnośnie aktualnych procedur naboru, a także porady, co zrobić, by zwiększyć swoje szanse w rekrutacji i dlaczego warto rozważyć pracę w UE.

13:00-15:00 – HCL Poland Sp. z o.o.

https://www.hcltech.com/geo-presence/poland

HCL Technologies is a next-generation global technology company that helps enterprises reimagine their businesses for the digital age. Our technology products, services and engineering are built on four decades of innovation, with a world-renowned management philosophy, a strong culture of invention and risk-taking, and a relentless focus on customer relationships. With a worldwide network of R&D, innovation labs and delivery centers, and 150,000+ ‘Ideapreneurs’ working in 46 countries, HCL serves leading enterprises across key industries, including 250 of the Fortune 500 and 650 of the Global 2000. HCL generated consolidated revenues of USD 9.94 billion for 12 Months Ended 31st March, 2020.

We offer an integrated portfolio of products, solutions, services, and IP through our Mode 1-2-3 strategy built around Digital, IoT, Cloud, Automation, Cybersecurity, Analytics, Infrastructure Management and Engineering Services, amongst others, to help enterprises reimagine their businesses for the digital age.

HCL’s global delivery center in Krakow was established in 2007. It works with several Fortune 500 firms, primarily offering multilingual global technical support. Today, we assist more than 35 customers in 18 different languages.

Due to our growing business needs we are looking for:

IT Analysts with a foreign language

(Full Time / Part Time)
Workplace: Kraków, O3 Business Park

Tasks:

As an IT Helpdesk Analyst with HCL Technologies, you will perform a support role for our international customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing.

Your main aim will be to provide answers to the clients by identifying problems, researching answers, and guiding client through corrective steps.

Daily Activities:

  • Provide hardware/software/network problem diagnosis/resolution via telephone for customers’ end users
  • Route problems to internal support group
  • Coordinate and manage relationships with vendors and work closely with support staff to obtain technical knowledge
  • Administer and provide User Access in various systems
  • Use the Call Tracking System to document and manage problems, work requests and their respective resolutions and circumventions

Soft Skills:

  • Excellent communication and conversation skills (both verbal and written)
  • Great customer handling skills and resourcefulness, vital for dealing with unforeseen situations
  • Ability to acquire new information quickly and the willingness to do so at all times

Technical Requirements:

  • Understanding of the IT environment and readiness to learn new processes and technologies
  • Good working knowledge of Windows OS, MS Office, Internet browsers, Antivirus and Firewall software, PC hardware
  • ITIL knowledge would be an asset

Language Requirements:

  • Foreign language (French / German / Italian / Dutch / Spanish / Portuguese / Danish / Russian / Hebrew / Czech / Hungarian / Greek) – at least B2     
  • English – at least B2

We offer:

  • Life insurance
  • Private healthcare
  • MultiSport Card
  • Clear career path in a growing multinational organization

At HCL, we don’t just accept the differences—we support it and celebrate it. We are committed to cultivating and preserving a culture of inclusion and connectedness. We are able to grow and learn better together with a diverse team of employees. As an equal opportunity employer, we stay true to our mission by ensuring that our place can be anyone’s place.

15:00-17:00 – Valeo

https://www.valeo.com

Grupa Valeo jest wiodącym dostawcą motoryzacyjnym i partnerem dla producentów samochodów na całym świecie. Grupa dostarcza i dystrybuuje części do samochodów i niezależnych operatorów rynku części zamiennych. Jako firma technologiczna projektujemy innowacyjne rozwiązania dla inteligentnej mobilności, ze szczególnym naciskiem na intuicyjną jazdę, ograniczenie emisji CO₂ i innych gazów cieplarnianych oraz promowanie rozwoju autonomicznej jazdy. Dążymy do tego, aby wzrastać w sposób zrównoważony, korzystny dla naszych Pracowników, środowiska i społeczeństwa jako całości.

Na całym świecie, w 33 krajach zatrudniamy ponad 111 000 Pracowników, którzy każdego dnia dzięki swojej energii i zaangażowaniu przyczyniają się do ciągłego rozwoju Valeo. Łącznie posiadamy blisko 60 centrów Badań i Rozwoju, co pozwala nam realizować jedną z głównych misji - tworzenie nowych, lepszych rozwiązań motoryzacyjnych.

Kultura organizacyjna Valeo opiera się na 5 podstawowych wartościach, którymi są:

Etyka, Przejrzystość działań, Autonomia w działaniu, Profesjonalizm oraz Praca zespołowa.

Valeo jest firmą odpowiedzialną społecznie, która w swoich działaniach uwzględnia zarówno swoich pracowników, jak i otoczenie, w którym funkcjonuje. W każdej naszej lokalizacji cyklicznie podejmujemy szereg akcji z obszaru CSR oraz Well being.

Wysoko cenimy sobie różnorodność, która także jest wpisana w filozofię naszego działania. Zespoły różnorodne pod kątem wieku, płci, pochodzenia czy niepełnosprawności są jednym z kluczowych elementów naszego sukcesu.

To wszystko powoduje, że Valeo jest doskonałym miejscem do pracy, nauki oraz rozwoju.