Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wydarzenia

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wydarzenia

Sprawdź listę NAJNOWSZYCH WYDARZEŃ, którą znajdziesz poniżej w sekcji "Wkrótce", umieszczonej pod kalendarzem.

W związku z Zarządzeniem nr 131 Rektora UJ z 17 listopada 2020 roku studenci i studentki UJ mogą zapisywać się na wydarzenia oraz oferowane przez Biuro Karier formy wsparcia jedynie z adresów e-mailowych w domenie @student.uj.edu.pl*. Osoby dokonujące zapisów z prywatnych adresów e-mailowych nie będą włączane na listę uczestników wydarzeń.

*NIE DOTYCZY Absolwentek i Absolwentów UJ, którzy mogą do zapisów użyć prywatnego adresu e-mail.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

kwiecień 2024

20240410
Poprzedni tydzień
Następny tydzień

Google Ads - praktyczne podstawy działania. Cykl webinarów

Data: 10.04.2024
Czas rozpoczęcia: 17:00
Miejsce: Online
Witryna internetowa wydarzenia: https://forms.office.com/e/W1dnMyJL13

Interesujesz się zagadnieniami z obszaru marketingu i reklamy w Sieci? Zapraszamy na cykl webinarów „Google Ads - praktyczne podstawy działania”. Ich celem jest zapoznanie uczestników z działaniem, wdrażaniem oraz optymalizacją kampanii reklamowych. W trakcie trwania spotkań poznasz system reklamowy, typy kampanii, wdrażanie kampanii w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Kurs jest podstawą do dalszego rozwoju w kierunku rozpoczęcia kariery zawodowej na takich stanowiskach jak: Specjalista PPC, Media Planner, Marketing Manager.

Spotkania odbywać się będą w formie online w środy: 10, 17 i 24 kwietnia oraz 8 i 15 maja w godzinach 17.00 – 18.30. 

Plan spotkań:

  1. Zapoznanie z systemem reklamowym Google Ads, Google Analytics oraz Google Editor (10.04);
  2. Kampanie w sieci wyszukiwania - struktura kampanii, dobór słów kluczowych, pisanie i wdrażanie reklam, rozszerzenia reklam (17.04);
  3. Kampanie w sieci reklamowej - kampanie zasięgowi a sprzedażowe: wdrażanie kampanii, dobór formatów reklamowych, wybór kierowania, miejsca wyświetlania reklam (24.04);
  4. Mierniki a wskaźniki - analiza i optymalizacja kampanii opartych o dane. Praktyczne wykorzystanie danych Google Analytics (08.05);
  5. Masowe wdrażanie zmian - wykorzystanie Google Editora, reguł automatycznych, ChatGPT w celu przyśpieszenia pracy (15.05).

Prowadząca: Natalia Chrobak - specjalistka z prawie 10 letnim doświadczeniem w Digital Marketingu. Swoją karierę rozpoczęła od wygranego stażu Google dla Specjalistów PPC. Następnie rozwijała się jako osoba zarządzająca działami odpowiedzialnymi za prowadzenie działań płatnych, aż do kierowania działami marketingu. Współpracowała z jednymi z największych firm w Polsce: nazwa.pl, morele.net, x-kom, Ringier Axel Springer.

 

Kiedy? 10.04, 17.04, 24.04 oraz 08.05 i 15.05 w godz. 17:00-18:30

Gdzie? Online

Zapisy: wypełnij formularz rejestracyjny